Κυριακή 5 Νοεμβρίου 2017

18 πράγματα που κάνουν οι Δυνατοί Άνθρωποι


1) Προχωράνε μπροστά. Δεν σπαταλάνε χρόνο νιώθοντας λύπηση για τον εαυτό τους.

2) Διατηρούν τον έλεγχο της ζωής τους. Δεν παραδίδουν την δύναμη σε άλλους.

3) Αποδέχονται την αλλαγή. Καλωσορίζουν τις δυσκολίες.

4) Παραμένουν χαρούμενοι. Δεν παραπονιούνται. Δεν σπαταλούν ενέργεια σε πράγματα που δεν μπορούν να ελέγξουν.

5) Είναι καλοί, δίκαιοι και δεν φοβούνται να πουν την γνώμη τους. Δεν έχουν την ανάγκη να ικανοποιούν διαρκώς του άλλους.

6) Υπολογίζουν τα ρίσκα πριν τα πάρουν. Ζυγίζουν τα ρίσκα και τα οφέλη πριν δράσουν.

7) Επενδύουν την ενέργειά τους στο παρόν. Δεν πνίγονται στο παρελθόν.

8) Αναγνωρίζουν τα λάθη του παρελθόντος. Δεν κάνουν το ίδιο λάθος ξανά και ξανά.

9) Χαίρονται με την επιτυχία των άλλων. Δεν μνησικακούν.


10) Δεν παραδίνονται μετά από μια αποτυχία. Αντιμετωπίζουν κάθε αποτυχία σαν μια ευκαιρία να βελτιωθούν.

11) Απολαμβάνουν τον χρόνο που περνάνε μόνοι τους. Δεν τους φοβίζει η μοναξιά.

12) Δουλεύουν και προσπαθούν να πετύχουν με την δική τους αξία. Δεν πιστεύουν ότι ο κόσμους του χρωστάει κάτι.

13) Έχουν την δύναμη της υπομονής. Δεν ελπίζουν σε άμεσα αποτελέσματα.

14) Αξιολογούν τις βασικές τους πεποιθήσεις και τις τροποποιούν αν χρειαστεί.

15) Αναλώνουν την ψυχική τους ενέργεια με σύνεση. Δεν κάνουν αντιπαραγωγικές σκέψεις.

16) Σκέφτονται μονο θετικά και παραγωγικά. Αντικαθιστούν κάθε αρνητική σκέψη με θετικές και παραγωγικές.

17) Ανέχονται την ταλαιπωρία. Αποδέχονται τα συναισθήματά τους χωρίς όμως να τα αφήνουν να τους εξουσιάζουν.

18) Σκέφτονται την πρόοδό τους καθημερινά. Βρίσκουν χρόνο μέσα στην μέρα για να σκεφτούν όλες τις επιτυχίες τους και να κάνουν σχέδια για το μέλλον

Τετάρτη 1 Νοεμβρίου 2017

Πώς να διαλέξεις τα κατάλληλα παπούτσια!


Τα παπούτσια είναι αναπόσπαστο κομμάτι της γκαρνταρόμπας όλων μας. Μπορούν εύκολα να αναβαθμίσουν ένα απλό σύνολο. Βέβαια, είναι πολύ σημαντικό να είναι άνετα και να εφαρμόζουν τέλεια στο πόδι. Δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να είναι ούτε πιο χαλαρά, ούτε πιο στενά!

Βασικό λάθος που κάνουμε είναι να αγοράζουμε στενά παπούτσια με την προσδοκία ότι θα ανοίξουν, δυστυχώς αυτό δεν συμβαίνει ποτέ.

Πρέπει να είναι σταθερά και άνετα. Σε αντίθετη περίπτωση θα κουράζουν όχι μόνο τα πόδια αλλά θα επιβαρύνουν ολόκληρο τον σκελετό.

Η σόλα του παπουτσιού δεν πρέπει να είναι πολύ λεπτή. Όταν η σόλα του παπουτσιού είναι πολύ λεπτή, το πόδι θα πονά ...
Πάτησε εδώ για περισσότερες πληροφορίες και για να μάθετε για τα είδη του πρηνισμού

Δευτέρα 30 Οκτωβρίου 2017

Τα δικαιώματα των Ζώων: Οικουμενική Διακήρυξη των Δικαιωμάτων των Ζώων


To κείμενο της Οικουμενικής Διακήρυξης των Δικαιωμάτων των Ζώων υιοθετήθηκε από την Διεθνή Ένωση Δικαιωμάτων των Ζώων και άλλες οργανώσεις στα πλαίσια διεθνούς συνάντησης, με θέμα τα δικαιώματα των ζώων η οποία έλαβε χώρα στο Λονδίνο τον Σεπτέμβριο του 1977. Η Διακήρυξη υπογράφηκε στο Παρίσι τον Οκτώβριο του 1978. 

H Οικουμενική Διακήρυξη των Δικαιωμάτων των Ζώων 

Λαμβάνοντας υπόψη ότι η Ζωή είναι ενιαία, ότι όλα τα είδη έχουν κοινή καταγωγή και διαφοροποιούνται υπό το νόμο της εξέλιξης των ειδών, λαμβάνοντας υπόψη ότι όλα τα ζωντανά όντα έχουν φυσικά δικαιώματα και κάθε ζώο με νευρικό σύστημα έχει συγκεκριμένα δικαιώματα, λαμβάνοντας υπόψη ότι η περιφρόνηση ή και απλή άγνοια αυτών των φυσικών δικαιωμάτων είναι επιζήμια για την φύση και επιτρέπει στους ανθρώπους να διαπράτουν εγκλήματα εναντίον των ζώων, δεδομένου ότι η συνύπαρξη των ειδών, προϋποθέτει την αναγνώριση εκ μέρους του ανθρωπίνου είδους, του δικαιώματος στη ζωή και των υπολοίπων ζώων και δεδομένου ότι ο σεβασμός των ζώων από τους ανθρώπους είναι αδιαχώριστος με τον αντίστοιχο σεβασμό ανθρώπου προς άνθρωπο, διακηρύσσεται ότι:

Άρθρο 1
1. Όλα τα ζώα γεννιούνται με ίσα δικαιώματα στη ζωή και στη δυνατότητα ύπαρξης.

Άρθρο 2
1. Ο άνθρωπος οφείλει να σέβεται τη ζωή κάθε ζώου.
2. Ο άνθρωπος ανήκει στο ζωικό βασίλειο και δεν μπορεί να εξοντώνει ή να εκμεταλλεύεται τα άλλα είδη του ζωικού βασιλείου. Αντίθετα, οφείλει να χρησιμοποιεί τις γνώσεις του για το καλό των ζώων.
3. Κάθε ζώο δικαιούται φροντίδας, προσοχής και προστασίας από τον άνθρωπο.



Άρθρο 3
1. Κανένα ζώο δεν πρέπει να υποβάλλεται σε κακομεταχείριση ή απάνθρωπη συμπεριφορά.
2. Αν η θανάτωση ενός ζώου θεωρηθεί υποχρεωτική πρέπει να γίνει στιγμιαία, ανώδυνα και χωρίς καμιά πρόκληση αγωνίας του ζώου.

Άρθρο 4
1. Κάθε ζώο δικαιούται να ζήσει στο φυσικό του χώρο (γη, θάλασσα, αέρας) και να αναπαράγεται σύμφωνα με τους φυσικούς νόμους,
2. Η στέρηση ελευθερίας του ζώου ακόμη κι αν γίνεται για μορφωτικούς σκοπούς είναι αντίθετη προς τη διακήρυξη δικαιωμάτων αυτού.

Κυριακή 29 Οκτωβρίου 2017

Πως να μάθετε από τα παιδιά σας τι συμβαίνει στο σχολείο


Η blogger Liz Evans αποφάσισε να κάνει μια λίστα πρωτότυπων και απρόσμενων ερωτήσεων που θα δελέαζαν τα παιδιά της να απαντήσουν στο τι γίνεται καθημερινά στο σχολείο τους.
 
1. Ποιό ήταν το καλύτερο πράγμα που έγινε στο σχολείο σήμερα; (ποιό ήταν το χειρότερο;)

2. Πες μου κάτι που σήμερα σε έκανε να γελάσεις.

3. Αν μπορούσες να διαλέξεις, με ποιον θα καθόσουν μαζί στην τάξη; (με ποιον δε θα καθόσουν με τίποτα; Γιατί;)

4. Ποιο σημείο (χώρος) του σχολείου είναι το πιο σούπερ;

5. Πες μου μια περίεργη λέξη που άκουσες σήμερα. (Ή κάτι περίεργο που είπε κάποιος)

6. Αν έπαιρνα τηλέφωνο τη δασκάλα σου απόψε, τι θα μου έλεγε για σένα;

7. Με ποιον τρόπο βοήθησες κάποιον σήμερα;

8. Με ποιον τρόπο σε βοήθησε κάποιος σήμερα;

9. Πες μου κάτι καινούργιο που έμαθες σήμερα.

10. Ποια στιγμή ήσουν πιο χαρούμενος σήμερα;

11. Ποια στιγμή βαρέθηκες πιο πολύ σήμερα;

12. Αν εμφανιζόταν ένα εξωγήινο διαστημόπλοιο στην τάξη σου για να πάρει κάποιον, ποιος θα ήθελες να ήταν αυτός; (Γιατί;)

13. Με ποιον θα ήθελες να παίξεις στο διάλειμμα που δεν έχεις παίξει ποτέ ξανά μαζί του;

14. Πες μου κάτι καλό που έγινε σήμερα!

15. Ποια λέξη είπε πιο πολλές φορές η δασκάλα σου σήμερα;

16. Τι πιστεύεις οτι θα έπρεπε να κάνετε ή να μαθαίνετε για πιο πολλές ώρες στο σχολείο;

17. Τι θα έπρεπε να κάνετε ή να μαθαίνετε λιγότερο; Γιατί;

18. Σε ποιον πιστεύεις οτι θα μπορούσες να φερθείς καλύτερα μέσα στην τάξη σου; (ενώ δεν το έχεις κάνει ενδεχομένως)

19. Πού κυρίως παίζεις στα διαλείμματα;

20. Ποιος είναι ο πιο αστείος μέσα στην τάξη σου; Γιατί;

21. Τι σου άρεσε πιο πολύ στο κολατσιό σου;

22. Αν ήσουν εσύ ο δάσκαλος αύριο, τι θα έκανες;

23. Υπάρχει κάποιος στην τάξη που θα χρειαζόταν λίγο χρόνο εκτός ομάδας;

24. Αν μπορούσες να αλλάξεις θέση με κάποιον μέσα στην τάξη, με ποιον θα το διαπραγματευόσουν; Γιατί;

25. Πες μου 3 διαφορετικές στιγμές που χρειάστηκε να χρησιμοποιήσεις το μολύβι σου σήμερα!

 
Τα περισσότερα παιδιά είτε δεν θέλουν είτε ντρέπονται να μεταφέρουν στους γονείς τους όσα συμβαίνουν στο σχολείο τους. Επίσης, τις περισσότερες φορές αρνούνται να απαντήσουν σε ευθείες ερωτήσεις του τύπου «σε πείραξε κανείς στο σχολείο?», γι’αυτό θα πρέπει να βρούμε διαφορετικούς τρόπους προσέγγισης για να έρθουμε πιο κοντά τους.

Πέμπτη 26 Οκτωβρίου 2017

ΑΙΜΟΔΟΣΙΑ: ΓΙΑΤΙ? ΠΩΣ? ΠΟΤΕ?


Γιατί?
Γιατί…μπορώ!
Γιατί όχι?
Με λίγα λόγια: Δώστε αίμα! Οι λόγοι είναι αναρίθμητοι! Πέρα από το προφανές ότι δίνοντας λίγο αίμα σώζεις ολόκληρη ζωή, σώζεις ανθρώπους (τι πιο μαγικό από αυτό??!!), ήξερες ότι η αιμοδοσία κάνει καλό και σε σένα τον ίδιο?  Η υγεία μας ωφελείτε πολύ όταν δίνουμε αίμα. Για παράδειγμα:
  • Εξισορροπούνται τα επίπεδα σιδήρου στο αίμα
Τα αυξημένα επίπεδα σιδήρου μπορεί να αποδειχτούν χειρότερα από την έλλειψη σιδήρου και στην πραγματικότητα είναι πιο συνηθισμένα από την ανεπάρκεια σιδήρου -ειδικά στους άντρες-.

“Επειδή υψηλά επίπεδα σιδήρου στο σώμα θεωρούνται ως παράγοντας κινδύνου για οξύ έμφραγμα του μυοκαρδίου, η δωρεά αίματος θα μπορούσε θεωρητικά να μειώσει τον κίνδυνο, μέσα από τη μείωση των αποθεμάτων σιδήρου του σώματος.”

Ερευνητές κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι ...
Πατήστε εδώ για να περισσότερες λεπτομέρειες