Τρίτη 10 Οκτωβρίου 2017

Μάθε καλύτερα τον εαυτό σου

Συμπλήρωσε τα κενά και μάθε καλύτερα τον εαυτό σου, κατάλαβέ τον και αγάπησέ τον!

1) Οι μεγαλύτερες δυνάμεις μου είναι ________

2) Αυτό που μετράει περισσότερο για μένα είναι ______________

3) Ο πιο σημαντικός άνθρωπος για εμένα είναι ________________

4) Οι κοντινοί μου στόχοι είναι ______________

5)Έχω θέσει μελλοντικούς στόχους? Στο μέλλον θα ήθελα να ____________________

6) Με κάνει και ντρέπομαι αρκετά ________________

7) Πραγματικά με διασκεδάζει όταν ____________

8) Αυτό που με ανησυχεί είναι ____________

9) Αυτό που με φοβίζει περισσότερο είναι ____________

10) Αυτό που με αγχώνει αυτόν τον καιρό είναι ________________

11) Σε τι πιστεύω? Ποια είναι τα ιδανικά μου? _____________________

12) Αν είχα μόνο μία ευχή, θα ευχόμουν ________

13) Όταν είμαι ________________ νιώθω πολύ ασφαλής

14) Αν δεν φοβόμουν, θα __________

15) Είμαι περήφανος γιατί ___________

16) Δυστυχώς απέτυχα όταν _____________

17) Από την αποτυχία μου όμως έμαθα ________________

18) Αποδίδω καλύτερα τις πρωινές ώρες ή τις βραδινές? ______________

19) Αυτό που λατρεύω στην δουλειά μου είναι _____________

20) Δεν μου αρέσει καθόλου που στην δουλειά μου θα πρέπει ______________________

21) Δείχνω στον εαυτό μου πόσο τον αγαπάω όταν τον φροντίζω _________________

22) Η πιο ευτυχισμένη ανάμνησή μου είναι όταν ____________________

23) Είμαι πραγματικά ευγνώμων γιατί _______________

24)  Όταν νιώθω στεναχώρια, με κάνει χαρούμενο ____________

25) Χαμογελάω όταν ____________

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου