Τρίτη 8 Μαΐου 2018

14 tips για έξυπνη χρήση του Youtube!

Κατά καιρούς μαθαίνουμε hacks για το YouTube που δεν τα ξέραμε μέχρι πρότινος! Διάβασε τα 14 πιο χρήσιμα:

1. GIF εύκολα και γρήγορα μέσω YouTube
Προσθέτοντας μπροστά από το link του site τη λέξη gif θα έχετε φτιάξει το δικό σας gif από το αγαπημένο σας βίντεο!


2. Πώς να βρείτε το channel του αγαπημένου σας καλλιτέχνη
Απλά βάλτε μπροστά από το όνομα του καλλιτέχνη που επιθυμείτε να δείτε βίντεό του στο search το σήμα της δίεσης # και θα μεταφερθείτε κατευθείαν στην επίσημή του σελίδα!


3. Πώς να βρείτε τραγούδια για karaoke
Το Musicxmatch είναι μια δωρεάν εφαρμογή για το Chrome που παρέχει υπότιτλους για μουσικά βίντεο. Περιέχει στίχους από 7 εκατομμύρια τραγούδια πάνω από 32 διαφορετικές γλώσσες.

4. Πώς να μάθετε ποιο τραγούδι παίζει σε ένα βίντεο
Το MooMa.sh μπορεί να σας βοηθήσει να εντοπίσετε οποιοδήποτε τραγούδι ή μελωδία παίζει σε βίντεο του YouTube!..............

Για να διαβάσετε τα υπόλοιπα tips πατήστε εδώ

Κυριακή 6 Μαΐου 2018

«Η διαφορά μεταξύ ποιότητας και κλάσης»

 Η διαφορά μεταξύ ποιότητας και κλάσης
    
                Ο καταναλωτισμός είναι ένα από τα φαινόμενα που πλήττουν τη σύγχρονη κοινωνία, το οποίο, παρά την παγκόσμια οικονομική κρίση, συνεχίζει να υπάρχει, δημιουργώντας προβλήματα στους ανθρώπους αλλά και τις κοινωνίες γενικότερα. Το φαινόμενο αυτό, εκδηλώνεται ως η «ανάγκη» για συσσώρευση υλικών αγαθών, τα οποία τις περισσότερες φορές ο καταναλωτής δεν τα έχει ανάγκη.

        Το ερώτημα, λοιπόν, που τίθεται είναι «γιατί αγοράζουμε αγαθά τα οποία δεν έχουμε ανάγκη». Σε αυτό το ερώτημα απαντά ο μηχανισμός της σύγχρονης διαφήμισης: Καθημερινά και παντού βλέπουμε διαφημίσεις. Υπάρχουν παντού, στο διαδίκτυο, σε αφίσες, στις κολώνες αλλά και σε γιγαντοαφίσες πάνω σε κτίρια, σε φυλλάδια που σίγουρα θα βρει ο καθένας στην πόρτα του όταν βγει από το σπίτι του, σε εφημερίδες, σε περιοδικά και φυσικά στην τηλεόραση.

             Ποιός είναι ο σκοπός όλων αυτών των διαφημίσεων; Όχι απλά να γνωστοποιήσουν στο κοινό τα πλεονεκτήματα των διαφημιζόμενων προϊόντων και υπηρεσιών, αλλά να δημιουργήσουν στους καταναλωτές την πλασματική ανάγκη να τα αγοράσουν. Δηλαδή να τους κάνουν, να σκεφτούν ότι πρέπει να τα αγοράσουν, γιατί έτσι η ζωή τους θα γίνει καλύτερη. Με αυτό τον τρόπο οι καταναλωτές γίνονται θύματα των εταιριών, οι οποίες μέσω τις διαφήμισης έχουν σκοπό να προσελκύσουν πελάτες, ώστε να αυξηθούν τα κέρδη τους.

       Έτσι, με αυτό τον τρόπο οι άνθρωποι που πέφτουν θύματα του καταναλωτισμού έχουν πολλά και ακριβά ρούχα στις ντουλάπες τους (ισχύει και για άνδρες και για γυναίκες), ακριβά ρολόγια και κοσμήματα, φυσικά γνωστές μάρκες και τελευταίας τεχνολογίας κινητά και tablet, το τελευταίο μοντέλο της Χ μάρκας αυτοκίνητο, ψωνίζουν μόνο από συγκεκριμένα καταστήματα (παρόλο που προϊόντα παρόμοιας ποιότητας συχνά βρίσκονται σε χαμηλότερη τιμή και σε άλλα όχι τόσο γνωστής φίρμας καταστήματα) και τόσα άλλα παραδείγματα που συναντάμε καθημερινά στον εαυτό μας και στους γύρω μας.

 Αναρωτηθείτε πόσες φορές έχουμε δει κάποιον να αγοράζει ένα καινούργιο κινητό επειδή έχει την καινούργια έκδοση λογισμικού από αυτήν που έχει το προηγούμενο κινητό του. Γιατί να το κάνει αυτό;;; Χρειάζεται πραγματικά το νέο αυτό λογισμικό ή θέλει να υπερηφανεύεται ότι αυτός έχει το κινητό τελευταίας τεχνολογίας;;

       Φυσικά θα σκεφτεί κάποιος ότι η τεχνολογία εξελίσσεται και μάς κάνει τη ζωή πιο εύκολη, γιατί να μην το εκμεταλλευτούμε και να αγοράσουμε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που προσφέρονται;
       Σίγουρα η εξέλιξη της τεχνολογίας κάνει τη ζωή μας πιο εύκολη αλλά όχι πάντα και πιο ποιοτική. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι ένα παιδί που παίζει παιχνίδια στον υπολογιστή τελευταίας τεχνολογίας που του αγόρασαν οι γονείς του και ένα παιδί που παίζει με συνομήλικούς του σε ένα γήπεδο μπάσκετ. Πιο παιχνίδι από τα δύο είναι καλύτερο για το παιδί;;

       Συνεπώς, αυτό που έχει μεγάλη σημασία στην σημερινή εποχή της οικονομικής κρίσης είναι να γνωρίζουμε ποιες είναι οι πραγματικές μας ανάγκες, ώστε να μην σπαταλούμε αλλά να αξιοποιούμε τα χρήματά μας σε κάτι που πραγματικά θα μάς φανεί χρήσιμο και θα μάς βοηθήσει.

     Σίγουρα κάποιοι διαβάζοντας τα παραπάνω θα σκεφτείτε το λεγόμενο shopping therapy, το οποίο κάποιους ανθρώπους τους βοηθά να ξεπεράσουν το άγχος και τις στεναχώριες τους. Μια καλή εναλλακτική θα ήταν η αναζήτηση άλλων τρόπων αντιμετώπισης των προβλημάτων, όπως είναι μια βόλτα με την οικογένειά τους, το οποίο ενδεχομένως να αποβεί πιο ουσιαστικό. Εάν όμως παρόλα αυτά συνεχίσουν να επιμένουν στο shopping therapy σκεφτείτε πολύ τι είναι αυτό που θα αγοράσετε, αγοράστε κάτι που έχετε πραγματικά ανάγκη και μην πέφτετε θύματα των διαφημίσεων.

     Τελειώνοντας, επισημαίνεται ότι, όταν θέλουμε να αγοράσουμε κάποιο προϊόν, πρέπει να έχουμε υπόψη τη διαφορά μεταξύ ποιότητας και κλάσης του προϊόντος. Και αυτό διότι υπάρχει στους περισσότερους ανθρώπους η αντίληψη ότι το πιο ακριβό είναι και πιο καλό. Πιο συγκεκριμένα:

       Η ποιότητα είναι η ικανότητα του προϊόντος να ικανοποιεί συγκεκριμένες ανάγκες, ενώ η κλάση σχετίζεται με την τάξη των ιδιοτήτων και των χαρακτηριστικών του προϊόντος. Για παράδειγμα, όταν θέλουμε να αγοράσουμε ένα ρολόι, η ανάγκη που πρέπει αυτό να ικανοποιήσει είναι να δείχνει την ώρα, χωρίς φυσικά να χαλάσει. Αυτό έχει να κάνει με την ποιότητα του ρολογιού. Αν επιπλέον, το ρολόι είναι από χρυσό ή αργυρό, εάν έχει σκαλισμένα σχέδια ή όχι, έχει να κάνει με την κλάση του ρολογιού. Έτσι μπορούμε να αγοράσουμε ένα χρυσό ρολόι με σκαλισμένα σχέδια που να κοστίζει 300 ευρώ και ένα ατσάλινο χωρίς σχέδια που να κοστίζει 50 ευρώ. Προφανώς, το χρυσό ρολόι είναι υψηλότερης κλάσης και αναμένουμε να είναι πιο ακριβό. Όσον αφορά την ποιότητα όμως, αυτή έχει να κάνει με το εάν το ρολόι θα δείχνει σωστά την ώρα και χωρίς να χαλάσει (εννοείται σε εύλογο, για ρολόι, χρονικό διάστημα και κάτω από προδιαγεγραμμένες συνθήκες λειτουργίας). Συνεπώς, υπάρχει περίπτωση το χρυσό ρολόι εάν δεν είναι καλής ποιότητας να χαλάσει μετά από π.χ. 5 μέρες λειτουργίας, ενώ το ατσάλινο ρολόι να δείχνει σωστά την ώρα για αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα. Στην περίπτωση αυτή το ατσάλινο ρολόι, αν και φθηνότερο, είναι καλύτερης ποιότητας από το χρυσό.     
   Συμπερασματικά, θα λέγαμε ότι θα πρέπει να αναγνωρίζουμε ποιες όντως είναι οι ανάγκες μας, να τις αξιολογούμε, να τις προτεραιοποιούμε  και να τις ικανοποιούμε ανάλογα με την οικονομική μας κατάσταση, λαμβάνοντας πάντα υπόψη την ποιότητα των προϊόντων που αγοράζουμε.

Δευτέρα 30 Απριλίου 2018

Βάλε τα φυτά στη ζωή σου: Μάιος


Σε αυτή την σειρά των άρθρων ασχολούμαστε με τις μηνιαίες εργασίες που πρέπει να κάνουμε ώστε να έχουμε έναν πανέμορφο κήπο όλο το χρόνο.

                        ΜΑΙΟΣ
Εργασίες του μήνα:

1) Συστηματική λίπανση και άρδευση
Οι θερμοκρασίες τον Μάιο μπορεί να έχουν εναλλαγές από πολύ υψηλές έως και χαμηλές τις απογευματινές κυρίως ώρες. Ανάλογα, λοιπόν,  με την θερμοκρασία αλλά και τον τύπο του φυρού θα πρέπει να προσαρμόζουμε την λίπανσή του και το πότισμά του.

2) Εποχιακά κηπευτικά
Αυτός ο μήνας είναι κατάλληλος για το φύτεμα εποχιακών φυτών όπως είναι οι πιπεριές, οι μελιτζάνες, οι ντομάτες και άλλα πολλά.
 
3)  Λίπανση και κούρεμα χλοοτάπητα
Κάνουμε συμπληρωματική σπορά στα σημεία που ο χλοοτάπητας χάλασε
Αφαιρούνται με το χέρι τα ζιζάνια.
Πρέπει να κουρεύεται το λιγότερο κάθε 15 μέρες και κάθε εβδομάδα για να αποκτηθεί ένα τέλειο γκαζόν. 


Τι θα χρειαστούμε:
  • Εργαλεία φύτευσης
  • Χλοοκοπτική μηχανή
  • Ψεκαστήρα
  • Φυτά, σπόρους, χώμα, λίπασμα
  • Γλάστρες
  • Φίλτρα αντλιών


Τι φυτεύουμε:

Ντομάτα : Φυτεύεται από Μάιο μέχρι φθινόπωρο με αποστάσεις φύτευσης 30-90 εκατοστά..

Φασολάκι: Σπέρνεται από Μάρτιο- Μάιο και τον Ιούλιο σε βάθος 2,5 εκατοστών. Προσέχετε ώστε να μην βρέχετε τα φύλλα τους στο πότισμα.

Μπάμια: Σπέρνεται από Μάρτιο μέχρι Μάιο σε θερμοκρασίες 8- 32 °C .

Φράουλα : Φυτεύονται ανά 25-50 εκατοστά.

Πιπεριά:  Το έδαφος θα πρέπει να είναι πλούσιο σε ασβέστιο και φωσφόρο και να είναι υγρό χωρίς να λιμνάζουν τα νερά.


Tips:
* Προσέχουμε το πότισμα όλων των φυτών που φυτεύτηκαν πρόσφατα
* Ποτίζουμε μόνο αν το νερό από τις βροχές δεν επαρκεί
* Αφαιρούμε τα λουλούδια που η άνθησή τους ολοκληρώθηκε
* Διαλέγουμε το μέγεθος της χλοοκοπτικής μηχανής ανάλογα με την έκταση του γκαζόν

Τρίτη 24 Απριλίου 2018

Να πηγαίνεις στον γιατρό αλλά….

Πολλοί άνθρωποι βλέπουν με μεγάλο σκεπτικισμό τους γιατρούς. Οι περισσότεροι μάλιστα διατείνονται ότι «εγώ δεν πάω σε γιατρούς». Σίγουρα όλοι έχουν ένα καλό λόγο και μια κακή εμπειρία. Ίσως και πολυάριθμες κακές εμπειρίες. Άλλοι έχουν βρει εναλλακτικούς τρόπους ιατρικής μέσω Ιντερνετ (φυσικά) οι οποίοι είναι και αρκετά αποτελεσματικοί (αρκετές φορές).  Ορισμένοι ανταλλάσουν μάλιστα και φάρμακα με γνωστούς τους που είχαν παρόμοια συμπτώματα και θεραπεύτηκαν!
           Μα πως μπορεί να τα αρνηθεί κανείς αυτά τα γεγονότα,  αφού είναι οι προσωπικές εμπειρίες και μαρτυρίες των ανθρώπων της διπλανής πόρτας. Στην πραγματικότητα, όντως θεραπεύτηκαν οι παθήσεις τους με αυτούς τους εναλλακτικούς τρόπους, αλλά πάντα πρέπει να θυμόμαστε ότι αυτοί οι άνθρωποι στάθηκαν πολύ τυχεροί που όντως είχαν κάτι που θεραπεύεται με εναλλακτικές μεθόδους ή και μόνο με θετική σκέψη. Είναι εξάλλου πάμπολλες οι ασθένειες (και σοβαρές μάλιστα) οι προερχόμενες από το άγχος και την στεναχώρια και οι οποίες θεραπεύονται με θετική σκέψη και καλή ενέργεια.
                       Όμως….

Όμως δεν υπάρχουν μόνο αυτές οι ασθένειες. Υπάρχουν και οι άλλες, που είναι αρκετά δύσκολο να τις εντοπίσεις, να τις αναγνωρίσεις, να τις διαγνώσεις και ακόμα πιο δύσκολο να τις κουράρεις και να τις θεραπεύσεις. Και σίγουρα δεν θα σε βοηθήσει ούτε το Ίντερνετ ούτε ο γείτονας.
        Γι αυτό το λόγο θα πρέπει να πηγαίνεις στον γιατρό. Καταλαβαίνω όμως απόλυτα τον σκεπτικισμό και τις αμφιβολίες. Γι αυτό πάρε την κατάσταση και τον έλεγχο στα χέρια σου. Επισκέψου τακτικά τον γιατρό και:
  • Ανέλυσε με κάθε λεπτομέρεια τα συμπτώματα σου.
     
  • Δεν έχει κανένας το δικαίωμα να σε κάνει να βιάζεσαι. Πάρε όσο χρόνο επιθυμείς για να αναλύσεις στον γιατρό τι ακριβώς νιώθεις.
     
  • Ρώτα τον γιατρό οτιδήποτε βασανίζει το μυαλό σου.
     
  • Καμία ερώτηση δεν είναι χαζή. Όσον αφορά την υγεία σου δεν χωράνε ντροπές. Ρώτα τα πάντα.
     
  • Ο γιατρός είναι υποχρεωμένος να σου απαντήσει. Εξήγησέ του ότι χρειάζεσαι να ξέρεις όλες τις λεπτομέρειες και όλα τα συμπτώματα που ενδέχεται να παρουσιάσεις ώστε να είσαι πιο ήρεμος και προετοιμασμένος ψυχολογικά.
     
  • Ρώτησέ τον για την προέλευση των φαρμάκων που σου συνταγογραφεί.
     
  • Έχεις δικαίωμα να γνωρίζεις τι φάρμακο θα πάρεις, για ποιο λόγο και ποια είναι τα επιθυμητά αποτελέσματα που αναμένονται από την λήψη του.
     
  • Επίσης, πρέπει να ξέρεις ποιος είναι ο εκτιμώμενος χρόνος  δράσης του φαρμάκου και πότε θα αρχίσεις να νιώθεις καλύτερα. Έτσι θα ξέρεις ότι όντως σημειώνεις βελτίωση και ότι το φάρμακο δρά σωστά.
     
  • Ζήτα να σου γράψει εξετάσεις. Όσο περισσότερες τόσο το καλύτερο. Ακόμα και αν διαρκώς βγαίνουν καλές και καθαρές οι εξετάσεις σου εσύ μην αμελείς το τακτικό σου τσεκ απ. Αν μη τι άλλο, και μόνο στην θέαση των καλών εξετάσεων θα νιώσεις ακόμα καλύτερα.
     
  • Μην εμμένεις στον «οικογενειακό ιατρό» εάν αυτός δεν καλύπτει τις προσωπικές σου ανάγκες και δεν σε κάνει να νιώθεις άνετα, οικεία, σίγουρα και ασφάλεια. Υπάρχουν εξαιρετικοί ιατροί που θα σε αντιμετωπίσουν ως άνθρωπο και όχι ως πελάτη.
     
  • Αν κάτι σου άφησε κενά ή απορίες, μην μένεις με το άγχος και την αμφιβολία, πάρε και μια δεύτερη γνώμη.
     
  • Ρώτα τον φαρμακοποιό σου για την προέλευση των φαρμάκων που σου συνταγογραφήθηκαν. Μάθε για τις αντενδείξεις και τις ενδείξεις τους ώστε να είσαι σίγουρος ότι θα λαμβάνεις το σωστό και όχι το πιο διαφημισμένο.
     
Να θυμάσαι πάντα ότι κανείς δεν θα ενδιαφερθεί για εσένα περισσότερο από τον εαυτό σου. Έχεις κάθε δικαίωμα τα ρωτήσεις κάθε λεπτομέρεια που σε αφορά και οι ιατροί είναι υποχρεωμένοι να σου απαντήσουν αναλυτικά για ό,τι απορία έχεις.