Τρίτη 29 Αυγούστου 2017

Ορθή Σύνταξη Εγγράφων: Αναφορά

Πριν καταθέσουμε μια αναφορά προς τις Δημόσιες Αρχές, θα πρέπει να φροντίσουμε ώστε αυτή να είναι πλήρης και ορθά δομημένη για να αποδείξουμε στους αποδέκτες αυτής ότι γνωρίζουμε καλά αυτό που καταγγέλλουμε .

Αρχικά θα πρέπει να προσέξουμε ιδιαιτέρως τα τυπικά  -εξωτερικά- σημεία του εγγράφου που έχουμε σκοπό να καταθέσουμε.
  • Θα πρέπει να αναφέρουμε το «ΠΡΟΣ» ποιόν ή ποιο τμήμα απευθύνουμε την αναφορά μας και ενδεχομένως πού θέλουμε αυτή να «ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΘΕΙ» (ποιο άλλο τμήμα δηλαδή θεωρούμε αναγκαίο να λάβει γνώση).
  • Θα πρέπει να δώσουμε ένα όνομα στο έγγραφο μας ώστε να προσδιορίζει άμεσα το είδος αυτού και έμμεσα τις ενέργειες που πρέπει να γίνουν και οι οποίες αντιστοιχούν ως απάντηση στο συγκεκριμένο είδος. Π.χ. ΑΝΑΦΟΡΑ, ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ, ΑΙΤΗΣΗ κ.τ.λ.
  • Απαραιτήτως θα πρέπει να συμπληρώσουμε τα πλήρη προσωπικά μας στοιχεία και τα στοιχεία επικοινωνίας μας.
  • Επίσης να αναφέρονται κατά το δυνατόν πληρέστερα τα στοιχεία του καταγγελλομένου προσώπου  ή επιχείρησης ή Υπηρεσίας.
  • Να είναι η αναφορά (ή η καταγγελία) ενυπόγραφη και σε κάθε περίπτωση μη αυτοπρόσωπης υποβολής (ταχυδρομείο, fax, e-mail) να επισυνάπτεται αντίγραφο της αστυνομικής ταυτότητας (ως αποδεικτικό της ταυτότητας του καταγγέλλοντος)
  • Σε κάθε περίπτωση, μαζί με την καταγγελία, οι ενδιαφερόμενοι υποβάλουν και όλα τα έγγραφα που θεωρούν χρήσιμα για τη διερεύνηση της αναφοράς τους (αντίγραφα συμβολαίων, αντίγραφα τιμολογίων, αντίγραφα αποδείξεων αγοράς, σχετική αλληλογραφία κ.λπ).

Κύριο σώμα αναφοράς:

 Κάποιος που επιθυμεί να συντάξει μια αναφορά η οποία θα ληφθεί σοβαρά υπόψη από ....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου